Nästa fredag !

Och i morgon e d fredag, då när Peter far igen, usch, inge skoj alls faktiskt, men som jag sagt förr, Marre kommer juuuu =)
En helg full av vänskapskärlek å glögg å bäbispussar.
Shit Saga börjar blir stor nu, kanske ska ta sej till Apoteket å köpa Stopp och Väx ? Eller inte..
Var på gymmet idag för att mentalt förbereda mej på vad som komma skall nästa fredag, 24 kg på ryggen, promenadtempo å 8% lutning, nu vart ni lite nyfikna eller hur, svaret kommer när jag fått svar, men jo det handlar om ett yrke hohohohohohoooo
Thanksgiving nästa helg, då blir d kalkon förstås, sonen har ju amerikanskt påbrå å det vill jag då att han ska vara införstådd med US-traditioner, farfar brukar fylla turkey med kanstanjer så d ska jag åsså göra =)
Nä nu ska jag steka på entrecoten å fixa gratängen med chevren.
Nedräkning, imorron = Marie, torsdag = Peter, fredag = Sonen, lördag = mor å far !
Bye å puss !!
Natalie

Kommentarer
Postat av: Mia & Tilly

Hej vännen!

låter som om du ska söka jobb innom brandkåren :o) stämmer det??

Kram

2010-02-05 @ 13:49:24
URL: http://www.lyth.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0