Vår dag !

För EXAKT 4 år sedan träffade jag Peter för första gången.
Vid ett sunket dansgolv vid en trevlig bar på ett ställe i Visby.
Skärtorsdag, alla var där.
Det som jag trodde enbart skulle bli ett ragg som alla andra typ "ons" blev till en het kärlekshistoria den sommaren.
Sen kom allt skit oxå.
Ja du mannen, d e tur att vi nånstans på vägen försöker växa upp och i allting visa varandra vördnad å respekt.
Jag älskar honom innerligt.
Bus å knäppheter kontra vardagsbestyr å rutiner e nog ett bra koncept för oss, nu var det förvisso ett bra tag sen vi tillsammans tokade tillsammans, men det har ju berott på min gravmage å bebbe.
Men nya tider kommer var så säker å ingen vet vad som händer härnäst.
Jag ville iaf säga till dej honey att jag ger dej everything, jag kommer att ge dej hela jorden om du önskar ;)
Grattis på VÅR dag.
Pussar
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0