Tröstpriset

Mobiltelefon ringer sin onormala ton ....
Kollar alltid vart ifrån samtalet kommer, ok Nyköpingsnummer, svarar:
-Hello, Natts speaking..
-Hej, jag heter Kris och ringer från CMS Träning å Hälsa, är det Natalie jag pratar med?
-Ehh, jo?
-Du har ju vart med i en utlottning om ett gartis årskort hos oss...?
-Ja just det ja... (väntar med spänning)
-Mmm, jo, tyvärr måste jag meddela att det var inte du som vann detta, men du ska få ett tröstpris!!
-Jaha (lite besviken), vad innebär det?
-Jo, du får ist en gratis hälsoplan av mej där vi går igenom hur du har tränat förrut, jag antar att du vill börja igen eftersom att du anmälde dej til tävlingen??
-Jo, ja..
-Å sen kollar vi upp vad du vill uppnå med din träning, hur du e uppbyggd, vilka mål du har osv...etc..
-Oki låter bra..
-Å så kommer jag även gå igenom vad ett medlemssskap hos oss innebär, jag hör bla att du har barn runt dej, e de dina??
-Eh jo..?
-I vårt medlemsskap ingår även barnpassning under ditt träningspass, gäller för barn från 3 månader, vi har även lekrum med spel, video mm för barn som är lite äldre.
och så ingår alla våra gruppträningar, gymet såklart, massage och en coach som hjälper dej att komma igång första passet, priser osv går vi igenom när du kommer hit.:)
-Jaha, oki, måndag kl 13.00 ??
-Bra Natalie, då ses vi då, välkommen!!!! :) :)

Shit vad de låter glada, men det kommer man ju ihåg av gamla jobbet, att vara trevlig kommer man långt med.
Jaja, vi får väl se vad det här kalaset komer att kosta.., annars blir det fortsatt barnvagnsjogging för min del, iaf gratis.
Fortsättning följer.
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0