Partyfredag

I helgen skulle jag å sonen ta tåget till storstan.
Sambon hade lovat att mysa med lillsessan.
Vi fick besök på torsdan som skulle stanna till lördan å då fick de för sej att luncha tillsammans så vi fick ist skjuts, jag har verkligen världens bästa kille.
I bilen fick jag min nattsponsring å så vart vi avsläppta vid Centralen.
Pusskalas å så bar det hän för å träffa sonens pappa å sambo.
Det e skönt att man kan vara så goda vänner med sitt ex.
Vi satt å pratade Chris framtid å höstens skolgång, fick plötsligt bråttom då Marie hade anlänt.
Sprang till Cityterminalen å fick träffa min kära bästis, gick å lurra, tog en minis på stan, bubbel på bolaget å så bar det iväg till Amaranten, öl i baren å checka in på rummet.
Snackade å sippade champagne, gjorde oss iordning å sippade på mer champagne..
Bulle till Söder där vi blivit inbjudna till en annan bästis som lovat hålla med lite mat å förfest.
Vi skulle gått innan 22, men jag tror nog att kl vart närmare halv tolv innan vi kom iväg..
Fan, jag hade inte träffat henne på 3 år å det var så jäkla skönt å få göra det igen.
Till fots till Mose å dancy dancy.
Solidaritet stod sen för våra fötter å så var helt plötsligt festen slut.
Bulle tillbak till hotellet, sova nån timme, 2 tror jag det vart å sen frulle.
Vart tog fredan vägen, men det e väl så när man har roligt ;)
Kärlek till mina vänner, I löööööve you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0