Nackmassage tack !

Barnen har lagt sej, förhoppningsvis har de somnat för natten, iaf prinsessan, hon har haft magknip eller nåt som har gjort att hon har gallskrikit i ett par timmar.
Prinsen har dock uppfört sej väl å har till sin förtjusning för första gången på 2 veckor fått se på barnprogrammen, Barda ska det vara, det tycker han e superspännande.
Själv e jag just det själv...
Gräsänkling eller vad man nu kallar det för.
Sambon har farit till Gotland för att hjälpa sin mamma å flytta, han blir kvar en vecka, hmm jag kommer vara fett slut när han kommer hem, men skam den som ger sej :)
Nästkommande fredag e det ju min tur, 24 timmar i Stockholm med Marie, å vad jag längtar, å Faten ska vi ev hem till på Söder innan.
Ska bo på Amaranten, kommer inte ihåg om de har bubbelpool, men jag lovar att OM de har de ska jag jäsa i den ett bra tag.
Har införskaffat en bröstpump "asg", jo jag tänker inte vara ute å galeja me mjölkstinna tuttar som ömmar å läcker, ska dessutom mjölka ur innan till lillan så hon slipper ersättningen, vilket i sej funkar jättebra.
Imorgon åker vi till Märsta.
Mamma å pappa, nu e ni äntligen på väg hem !
Å vad jag har saknat er.
Sonens pappa ringde idag å hade mindre trevliga nyheter om nya skolan, men det löser sej nog, detaljer kring detta kanske jag skriver om vid ett annat tillfälle.
Märsta å grill i helgen, jag, barna, brorsan å päronen.
Träning å förskola nästa vecka å sen kommer Peter hem.
Tiden går nog fort.
Men darling, jag saknar dej redan, se till att bär försiktigt !
Kram N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0