Längtar så efter mina 29-or !

Ja men tjena !!
Tror att jag har tagit mej vatten över huvet, nu e jag fast, tecknade nämligen ett årskort på CMS Träning å Hälsa härom dan.
Nu skall kärringen trimmas jojo.
Imorron smäller det, då ska man dit å svettas.
Har förväntningar, men jag vet oxå att e d ingen som sparkar mej i röva emellanåt så vet i faan.
Men, det verkar vara ett bra gym, nice personal, ett bra koncept å mycke å välja på.
Det blir nog en del gogg, spinn å funk var det gäller grupp passen, sen måste musklerna sättas på plats, men först skall fettet å hänget bort, det bästa med dom e att jag inte kan skylla på att sambon jobbar å att jag måste vara hemma med barna, de har tom barnpassning, vilket man inte betalar någe extra för, bra bra.
E bara å inse att man kanske kan ha en minimal chans att känna sej tight inför strandens bravader i sommar, jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0