Klart jag kan !

Sätter på Depeche på högsta vollen på MP3-n.
Går i rask takt mot stan, tänder en cigg det kan ju inte skada...
Kommer fram till dörren, hur faan öppnar man ?
Oki, dra medlemskortet, done !
In och fram till datorn, visa kortet, logga in, skriv en 1-a och enter, done...
Jo, å så ner en trappa, va faaaan, det skulle ju va lite folk nu, nästan alla cyklar e upptagna, hittar iaf en längst bak.
Knyter skosnörena, jäklar va jag saknar mina gamla Adidasboxningskor, nu e de mina gamla trasiga, rosa Puma som får duga.
Upp på sadeln, instruktörn kommer å så va vi igång, till melodifestival låtar, inte så eggande precis, men hon sa att det var till dagen till ära då det är final, oki då, får väl gå.
Ehhh, vad det så här det kändes förrut, kan man svettas på bara 5 minuter, hjälp...
MEN, det var skönt, nu e första passet över, andra kommer på måndag, en hel timme bara åt mej.
Thanks God för att jag tog mej själv i kragen å inte lyssnade på dej med att stanna hemma kl 08.30 en lördag då man helst av allt önskar få sova.
Käkar ägg å macka å dricker svart kaffe vid hemkomst.
Slänger mej på sängen, fortfarande svettig, ännu iklädd träningskläderna å självdör i 5 minuter.
Yepp, nya tag :)
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0