CMS Träning å Hälsa here I come

Yepp, igår var jag på gymet för en genomgång av träningscoachen Jenny.
Hon verkar hur grym som helst, ska ta henne som PT om nåra veckor, men först kommer vi att mäta fett o dy nästa torsdag.
Det kommer att bli svettigt 3 ggr i veckan med start på lördag hehe..
Spinn, gång å core, gång, core å spinn, core, spinn å gång ...............
Har lovat henne att testa pilates vilket jag bävade för att hon skulle ta upp, vet inte, trodde att det innebar en gigantisk medboll som jag skulle halka av titt som tätt, nähä inte det, det här är pilates utan boll, oki, ska väl testa då.
Hon tror på mej iaf, å jag har krävt en spark i arslet emellanåt.
Så måste jag äta 5-6 ggr om dan, que ??
Jag som typ äter 2 max 3 ggr per dygn, hur ska det gå till, men hmm, får väl köpa mycket bananer.
Jag ser iaf en ljusning av detta gäddfläskhäng, det kommer att försvinna å jag kommer att återigen kunna bära upp min Roxy-bikini med glans.
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0