Bara sådär

Alltså, jag måste bara bekänna hur nedrans nice jag känner mej att kunna gotta mej i att vara äcklig.
Jag menar, har man every day i 3 års tid alltid typ duschat 2ggr om dan, rakat bena å övriga kroppen i stort sett dagligen, försökt att hålla vita å fina tänder trots kaffedrickande och ciggrökning, alltid lite make, bara sådär så att man kan antyda det, jaa då e det bara så skönt att gå på gympasset å SVETTAS som en galning, för att sedan komma hem å skita i att man luktar apa i ett par timmar.
Men jag ska erkänna att jag varje gång ska träna tvättar jag mej innan å har en massa deo å parfymerar mej både här å där.....
Varför ?
Har nog insett att fåfängan tar över iaf, va fan, man e till och med noga med hur håret ser ut.
Tur att jag kan förnedra mej där ingen ser mej.
I mitt egna grottbo.
Å så den förbannade avfuktarn som står bakom inplastat vardagsrum som väsnas, vaddå städa ?
Det blir ju likförbannat skitit direkt efteråt, jag vill ha mitt golv nu, golvläggaren kom hit, driv ut fukthelvetet å lägg golv, jag saknar mina övriga 30 kvm.
Iaf nu e jag nyduschad, golvet e skitit, solen lyser å i morgon ska jag svettisvetti.
Att erkänna har jag en fettmassa på 25.6 %, om jag försvinner 1 % så klassas jag in bland fitnessmänniskorna, de ni.
Skitsak samma, hopp å hej !
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0