Äntligen

På lördag kommer mina efterlängtade päron hem från sin JÄTTELÅNGA Thailand semester a 10 veckor.
Ska bli riktigt nice å få hålla om dom igen, har vi tur med vädret kanske grillen slås på å en flaska rödvin öppnas :)
Saga har nog glömt bort vicka de är, så nu börjar vi om från början.
Peter drar till Gotland i morgon för att hjälpa sin mamma å Leffe med att packa å flytta grejer, de har bestämt sig för å sälja å har hittat en jättefin lägenhet närmare Visby å gångavstånd till vattnet.
Jag ska för första gången utnyttja barnpassningen på gymet ikväll, vi får la se om jag får möjlighet att träna eller om Linn får psykbryt på mina ganstrar, nåväl det e ju bara en halvtimma det handlar om :)
Ska prova sova en stund fast solen lyser.
Kram på mej !
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0