Bröööööl, så låter jag när det e tungt som fan !!

Igår skulle jag i vanlig ordning till gymmet, låter som att jag skulle kunna vara hur tränad som helst, men med den jättekropp som jag hade sista gravmånaden med Saga så e det lång väg kvar.
Hade bokat ett funktionspass på 30 min, men alla förrutom en kvinna till å jag hade avbokat sej så vi valde att köra hårt på gym ök ist med vår tränare, vart nästan som att ha en egen TP, aslyxigt ;), men ont ont..
Direkt efter avslutat gympass så skulle jag vara med på 45 midsommarspecial gångpass, de hade då slagit ihop gången med spinningen å det var i stort sett knökfullt, tyvärr var det problem med mixer/ljudbord så vi hade allsång ist, men faan va det e jobbigt att sjunga samtidigt som man kör intervall konditionsträning, prova själva så får ni se, jag brukar svettas, men det här tog rekord, helt sjöblöt, jo så träningen gav effekt å ack så roligt vi hade, d som inte var med missade nåt ;)
Fortsättning följer på gymmet idag å jag ser fram emot att stereon e trasig då oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0