Faaan men oki..

Hur ska man uttrycka sej när man  i praktiken inte  får ?
Jag vill egentligen bara skrika ut min frustration, sparka, slänga mig på golvet å gråta som en hund.
Och hur mycket jag än vill så kan jag rättsligt inte få utlopp för mitt agg och inte heller bete mej som en snorunge.
Jag kan inte heller drunkna i sorgen, eller vässa kniven å sätta den mot strupen.
Allt detta gör mig så innerligt trött, vill och önskar att detta helvete tar slut, det är inte min ångest jag bär å grunnar på, den e begravd i lördags eftermiddag, utan någon annans rädsla som jag vackert bär på mina axlar.
Har fått en guldstjära av Krimjouren, tack, tack, ytterst vänligt, men den ska jag ge bort till personen som faktiskt bär på det sanna modet, jag hoppas jag får göra det snart, mycket snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0