Tisdag

Våren e äntligen här, sol i massor e va jag behöver nu å så påsk.
Längtar så efter mina vänner i Stan å i Sundsvall.
Men tids nog, jag får väl hålla mej ett par veckor till iaf.
Planerar lite smått att åka med lillsessan till Marie i slutet av månaden, hoppas jag.
Å så en plan att ta me mamma till Ullared utan barn å män för lite shopping å övernattning me ett glas vin eller två.
Bara hon å jag, umgås..
Träffade en kär kamrat igår, han å hans dotter hade vart å tävlat i London, dottern e bara 14, d e så coolt, hon e grym den bruden !!
Dopet närmar sej något, men jag tycker att tiden har stannat till lite, jag vill ut.
Hmm, ska ta hand om tvätt nu, inte så sexigt, men behövligt.
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0