Next !!

Å så var det påsk igen, april å riktigt nice väder.
Sonen har åkt till sin farmor i Skåne å drar säkert en repa på Österlen med konstrunda just nu :)
Själv ska jag å sessan dra på stan å kika runt på marknaden om en stund.
Pratade precis med en kusin, Lotta I löööööv you, ska träffa henne på söndag hemma hos päronen å vi har bestämt att träffas upp även efter hennes jobbgalej den 24-de, asså det var år sen hon å jag hittade på nåt så d ska bli riktigt kul.
Sist va jag kan minnas var hemma hos en av hennes pluggkompisar å då hade vi kuddkrig i en stor vattensäng, ehhh bara apråpå, jo kanske lite för många bärs den kvällen men med mycket hysteriskt fnitter, blir mer sofistikerat nu skulle jag tro, fast fortfarande med mycket fnitter !!
Har nu även bokat en liten tripp till Ullared me mor, hyrt en ministuga för 2 en natt, så vi drar tidigt den 1 juni, shoppar, äter ute å dricker vin, bara hon å jag, det var oxå hundra år sen vi gjorde nåt liknande, sist var på thai i Gamla Stan. (Typ i mitten på 90-talet. )
I morron när alla andra sover ruset av sej drar jag till gymmet för ett corepass, magen å rumpan ska bli läckert svarvade till sommarn så d så...;)
Städtajm, så sålång sisåså !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0