Längtan

Hon sover....
Efter att ha sparkat på min mage i evigheter ha hon lagt sej tillrätta och sover.
Rara, fina sessa.
Chris är i skolan, igår fyllde han 7 och vart stor. Han utbrast: Mamma, nu e ja 7 år, men mitt ansikte e som när jag var 6, när ska jag se större ut??
Hahahhhahohhoohhoo, nä han tyckte inte jag var direkt rolig, men jag försökte skoja till det med att säga att han kunde ju alltid använda smink, då kollade han bara på mej och sa: Mäh, de e ju ba för tjejer, blää.
Jaha, han vart lycklig över alla presenter iaf, cykel, mobiltelefon, playstation 2, pengar mm, hallå jag skulle oxå ha blivit stormförtjust över sånna paket, men jag e för gammal för att nån ska tycka det e oki att bjuda mej på tårtfrukost ens :)
Jaja, längtar grymt efter att kunna roa mej med min kära sambo igen, nu går allt på halvfart, vilket i sej inte e så konstigt me tanke på familjförhållandet.
Ni vet, han jobbar, kommer hem, vi delar nån flaska vin ibland, vilket i sej e mycket trevligt, han roar sej med sina, jag roar mej med mina, å så var det vardag igen. Så där håller det på, vecka ut å vecka in fast vi roar oss inte så ofta mer än nån gång i månaden. Men jag längar efter att få göra mej snygg tillsammans med honom, att få sitta å softa i en soft bar för att sedan dansa hela natten på nån nice klubb, det behöver inte ske så ofta, men några gånger om året iaf, ohh vad jag längar.
Mannen ska på Ålandskryssning till helgen, Färjan 2 spelas in samtidigt å så ska min brorsa me sambo partaja på samma båt fick vi veta i förra veckan, jag tror jag ska hålla mej ifrån tv´n de närmaste veckorna....
Nästa helg e sen min tur, då ska jag möta upp Faten å sen sammandrabbning med min kusse å andra tokiga Stockholmsbor, jag längtar, det kommer bli urkul.
Jaja, ska väl ögna egenom posten som damp ner nu.
Tjaba
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0